Atunci când alegem un stil de viață sănătos, pe lângă mișcare, trebuie să fim atenți la ceea ce mâncăm și să respectăm un program zilnic din punct de vedere alimentar; mai exact, să nu sărim peste mesele principale ale zilei. Dacă până acum v-am prezentat rețete pe care le puteți pregăti la birou sau la cină, astăzi vă propunem un mic dejun bogat în fibre, vitamine, minerale și Omega 3.

Ingrediente:

Opțional:

  • Roșii cherry.

Mod de preparare: pentru început, curățăm ciupercile cu o hârtie sau un prosop, iar apoi le feliem. Încingem 2 linguri de ulei de floarea soarelui presat la rece Elixir într-o tigaie wok, apoi adăugăm ciupercile. Amestecăm încontinu până acestea se rumenesc. Întrucât ciupercile lasă apă, noi nu am mai adăugat în mod suplimentar. După ce acestea sunt gata, adăugăm pătrunjel proaspăt, oregano, sare și piper.

Tăiem cele două chifle în jumătăți, iar peste ele așezăm ciupercile. Opțional, putem să facem o salată cu roșii, peste care să adăugăm puțin ulei de floarea soarelui presat la rece Elixir.

Obținem, astfel, un mic dejun ca o zi de primăvară, cu ingrediente sănătoase, arome intense de semințe de floarea soarelui și gust delicios de ciuperci.

De ce este această rețetă o alegere #MaiSănătoasă?

Uleiul din semințe de floarea soarelui presat la rece Elixir, obținut 100% din presarea la rece a semințelor, este o sursă substanțială de Omega 3, Omega 6 și Omega 9, care sunt acizi grași esențiali pentru buna dezvoltare a organismului și, totodată, este o sursă bogată de vitamina E și B. Pe lângă acestea, în ulei se mai găsesc minerale, precum: calciu, fier, mangan, zinc, magneziu, seleniu, cupru. Acestea joacă un rol vital în mineralizarea oaselor, producerea de celule roșii și enzime, producţia de hormoni, precum și în reglementarea activităţilor musculare, cardiace și scheletice. Noi îți recomandăm să consumi, dimineața, o lingură de ulei de floarea soarelui presat la rece, pe stomacul gol, pentru stimularea funcțiilor biliare, albirea dinților, optimizarea fluxului sanguin și pentru efectul tonic asupra organismului. Acesta poate fi folosit la prepararea oricărui tip de rețetă, fie că vorbim de prăjirea cartofilor, coacerea prăjiturilor, o salată cu pui sau chiar de vreo rețetă sofisticată. Mai multe despre beneficiile uleiului de floarea soarelui găsiți aici!

Ciupercile sunt bogate în fibre, vitamine și minerale, conținând vitamina B1, riboflavina (B2), niacin (B3), piridoxina (B6) și folacin (acid folic). Ele mai conțin și minerale esențiale, între acestea numărându-se potasiu, magneziu, sodiu, cupru, fier și fosfor. Cel mai semnificativ este seleniul, care nu se găsește în prea multe fructe sau legume. În plus, ciupercile sunt bogate și în antioxidanți.

Voi cum preferați să gătiți ciupercile?