Când faci o pauză pentru masa de prânz, ai ocazia să te relaxezi și să îți încarci bateriile. Alegând alimente care conțin proteine și vitamine, vei beneficia de nutrienți care te vor ajuta să te concentrezi în tot restul zilei. Absenţa acestei mese poate duce la scăderea glicemiei din sânge și a capacității de concentrare.

Noi îți recomandăm să servești prânzul într-un mediu cât mai relaxant și să fii conștient/ă că mănânci. Dacă stai la birou în tot acest timp și lucrezi, o să ai senzația de foame permanentă. Intervalul ideal pentru prânz este 12:40-14:00. Este foarte important să mănânci cât #MaiSănătos și să eviți foietajele și mâncarea de tip fast food. De aceea, noi ți-am pregătit azi o rețetă delicioasă de salată cu pui, legume proaspete, nuci și ulei de cânepă presat la rece Elixir.

Ingrediente:

Mod de preparare al puiului: feliem pieptul de pui, apoi îl condimentăm cu sare, piper și ulei de rapiță presat la rece Elixir și îl punem pe grill până se rumenește.

Modul de preparare al salatei: spălăm și curățăm legumele (spanacul, ridichile, ardeiul și roșiile), apoi le tăiem felii subțiri. Le adăugăm pe toate într-un bol, apoi punem pieptul de pui prăjit, miezul de nucă, sucul de la o jumătate de lime și 2 linguri de ulei de cânepă presat la rece Elixir. Condimentăm cu sare și piper după gust. Obținem, astfel, o salată sățioasă cu o combinație de gusturi delicioase.

De ce este această rețetă o alegere potrivită?

Uleiul din semințe de cânepă presat la rece Elixir conține raportul optim de Omega 6 și Omega 3. Un dezechilibru în acest raport predispune la oboseală și duce la accelerarea evidentă a unor boli precum reumatismul, afecțiuni dermatologice și afecțiuni cardiovasculare. Atât datorită faptului că uleiul din semințe de cânepă Elixir păstrează proprietățile acestora (calciu, fier, magneziu, potasiu, sulf, aminioacizi precum cisteină, metionină, complexul de vitamine A, C, E), cât și datorită faptului că este bogat în acizi grași nesaturați, el este considerat un aliment protector. Acesta poate fi consumat crud, iar doza zilnică recomandată este de 1 sau 2 lingurițe. Acesta poate fi consumat ca atare sau adăugat peste preparate calde, direct în farfurie, peste orez, varză, salate sau cartofi la cuptor.

Spanacul: este o sursă naturală de fier, care este parte a hemoglobinei ce transportă oxigenul prin toate celulele corpului şi intră în cadrul sistemului responsabil de producerea energiei și a controlării metabolismului. Acesta conține amidon, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, sodiu, fier, zinc, mangan, fluor, vitaminele C, B1, B2, B6, PP, E, K, acid folic, provitamina A.

Miezul de nucă: este fructul cel mai bogat în cupru şi zinc, vitamina A, vitamine din complexul B (B1, B2, biotina, colina) și vitaminele C, E, F, P. Proteinele din nucă sunt echivalente cu proteinele din lapte și carne, însă se asimilează cu mult mai ușor, datorită lizinei.

Carnea de pui: este bogată în vitaminele B12, B6, B3 şi în următoarele minerale: fosfor, zinc, potasiu. Consumul de carne de pui are un efect benefic asupra ochilor, având un conţinut ridicat de retinol, licopen, alfa și beta-caroten, toate derivate din vitamina A şi toate vitale pentru sănătatea ochilor.

Sperăm că te-am convins să încerci această rețetă și nu uita să mănânci zilnic #MaiSănătos!

P.S. În magazinul nostru online te așteptăm cu noi reduceri.